EGER

Mar 27, 2019 | Novice

3. DAN

V sredo zvečer smo se družili s Španci in igrali družabne igre pozno v noč, zato smo se v novo jutro zbudili precej utrujeni. Hkrati pa smo bili navdušeni nad ponovnim srečanjem. Dopoldne smo obiskali Escape room in Marcipanov muzej. V sobi pobega je bilo zelo zanimivo, saj smo morali sodelovati, da smo prišli do skupnega cilja. Presenetilo nas je, da so bile nekatere skulpture v Marcipanovem muzeju višje od dveh metrov. Neverjetno je bilo to, da je bila baročna soba v celoti narejena iz sladkorja.

Po kosilu smo se z avtobusom odpeljali v Budimpešto. Dan je bil zelo naporen, zato smo se hitro odpravili spat. Žal pa nam je, da je druženje z ostalimi minilo tako hitro.

V petek se že vračamo domov in komaj čakamo, da te izkušnje podelimo s prijatelji.

2. DAN

V sredo, 27. 3. 2019, smo se zbrali v mešanih skupinah in se med seboj pogovarjali o različnih metodah reševanja sporov.  Vsaka skupina je opisala in uprizorila rešitev svojega konflikta. Sledila je predstavitev finskih učencev z igrami.  Po kosilu smo se z avtobusom odpeljali v toplice. Tam smo se sproščali v vroči vodi in uživali na toboganih. Toplice so se razlikovale od drugih, saj so nas spominjale na podzemne rove. Po tem prečudovitem doživetju smo se s španskimi,  finskimi in italijanskimi učenci brez učiteljev odpravili na »najbolj zdravo večerjo« v McDonalds. Za več utrinkov nam sledite na instagram in facebook profilu Erasmus Go.

1. DAN

V ponedeljek, 25. 3. 2019, smo se odpravili na projektni sestanek Erasmus + v Eger na Madžarskem. Zbrali smo se pod veliko uro na Železniški postaji Ljubljana in se odpravili na dolgo dvanajsturno pot proti Egru. V hotel smo prispeli ob pozni uri, zato smo se hitro odpravili spat.

Zjutraj smo po obilnem zajtrku odšli na osnovno šolo Eger Balassi Balint. Tam smo spoznali predstavnike vseh sodelujočih šol. Madžari in Finci so nam predstavili svojo šolo. Spoznavali smo se preko različnih iger. Popoldne smo si v mešanih skupinah ogledali mesto in se povzpeli po 97 stopnicah na minaret, od koder smo imeli prelep razgled na mesto. Obiskali smo tudi Muzej slepih, kjer smo se postavili v kožo slepih in izkusili njihovo vsakodnevno življenje. Enourno preživljanje v popolni temi je v nas vzbudilo strah in nelagodje.