Šolski parlament

Jan 22, 2020 | Novice

V življenju posameznika je izbira poklica zelo prisotna tema – že v zgodnjem otroštvu, ko se otrok sprašuje, kaj si želi v življenju postati, ko o tem dnevno razmišlja, igra najrazličnejše vloge, pa vse do mladostništva in zgodnje odraslosti, ko to postane ena osrednjih tem lastnega iskanja identitete. Predstavniki razredov in učencev v šolski skupnosti od 2. do 9. razreda so tudi letos zavihali rokave in se z vso resnostjo lotili teme letošnjega 30. Otroškega parlamenta: MOJA POKLICNA PRIHODNOST. Na prvih srečanjih so razpravljali o pametni izbiri poklica, spoznavali so, kako se izobrazijo za določen poklic, debatirali so o pozitivnih in negativnih plateh bega možganov, ugotavljali so pa tudi, kakšne so razlike med poklici preteklosti, poklici sedanjosti in poklici prihodnosti.

Ugotovitve so ponesli v razrede, kjer so jim dodali še predloge za akcije. V ponedeljek, 20. 1. 2020, so v okviru šolskega parlamenta  najprej predstavili ugotovitve, do katerih so prišli na razrednih parlamentih, potem pa so svoja mnenja soočili v zanimivi razpravi. Mnenja, ideje in primere dobrih praks bodo izvoljeni predstavniki učencev predstavili na območnem parlamentu.

Katja Zver, mentorica šolske skupnosti