MEDNARODNA IZMENJAVA – 8. razred

Okt 3, 2018 | Novice

1. dan

Danes smo pričakali češke učence. Na našo šolo so prišli okoli 16. ure. Sprejeli smo jih s prijetno predstavitvijo o naši domovini in se prek iger spoznavali. Komaj čakamo jutrišnji dan, ker se nam bo zgodilo veliko lepih dogodkov, ki se jih bomo spominjali za vedno.

Frida Zala Fabjančič, 8. b

2. dan

Danes smo odšli po Ljubljani. Najprej smo se sprehodili po Plečnikovi hiši in tam izvedeli veliko novega. Nato smo se porazdelili v dve skupini. Prva je najprej obiskala Muzej Iluzij, druga pa je odšla na zanimiv ogled naše prelepe Ljubljane, ki smo ga vodili učenci turistične vzgoje in se pri tem zelo potrudili. Popoldne pa smo v sončnem vremenu podali na prelep pohod na Rožnik in ogled romantičnega in s soncem obsijanega parka Tivoli. S češkimi učenci smo se zbližali in z nekaterimi smo stkali nova prijateljstva.  Bilo je zelo zabavno in komaj čakamo jutrišnje dogodivščine.

3. dan

Danes je bil prečudovit sončen dan. Okoli osmih zjutraj smo se z avtobusom odpravili do Bleda, kjer smo preživeli nekaj minut in si spočili oči ob lepem pogledu na gorenjski biser. Nato smo se napotili v Bohinj, kjer smo si ogledali sodoben muzej o Triglavskem narodnem parku, kjer smo se naučili veliko stvari o našem zelenem kotičku. Potem smo se odpeljali do vznožja Vogla, kjer smo se z gondolo vzpeli do vrha. Bilo je zelo zabavno, saj so učiteljice priredile tekmovanje. Nato smo se srečno vrnili v Ljubljano, kjer smo imeli “movie night”.

Frida Zala Fabjančič, 8.b

4. dan

Čakal nas je prečudovit izlet na Primorsko. Naši nasmehi so se prikazali, ko smo se zapeljali izven meglene Ljubljanske kotline na sonček, ki nam je dal dodatno pozitivno energijo. Ko smo prišli v Koper, smo najprej odšli na Titov trg in se povzpeli na stolp. Nato smo se sprehajali ob čudoviti obali in imeli nekaj prostega časa v parku. Z avtobusom smo se odpeljali v Strunjan, kjer smo si ogledali soline in se povzpeli na Strunjanski klif. Na plaži v Strunjanu smo imeli prosti čas. Srečno smo se vrnili v Ljubljano. Zvečer smo imeli ples, ki je bil prečudovit, saj smo plesali skoraj vsi, kar se ne zgodi prav velikokrat. Ampak kot pravi pregovor, vsega lepega je enkrat konec. Pred Čehi je bila dolga pot in sledilo je težko poslavljanje. Veliko nas je jokalo, ker smo se v tem tednu precej navezali drug na drugega. Objokani smo se odpravili domov in tako se je končala naša mednarodna izmenjava.