Šola v naravi za 4. razred, Pacug

Jun 21, 2024 | Novice

4. dan
Danes je bil za nas še en zanimiv in poučen dan v Pacugu. Zjutraj smo se učenci odpravili na izlet v soline. Tam smo spoznali delo solinarjev in izvedeli veliko zanimivega o nastanku in zgodovini solin. Razložili so nam postopek pridobivanja soli, pokazali različne orodja, ki jih uporabljajo, in nam omogočili, da smo si pobliže ogledali soline.

Popoldne smo preživeli zelo aktivno in zabavno. Organizirali smo navijanje za naše nogometaše, ter si ogledali tekmo slovenske reprezentance. Poskrbeli smo za pravo navijaško vzdušenje.

Večer smo zaključili z zaključno prireditvijo, kjer so učenci pokazali svoje talente. Na odru smo videli različne točke, od pevskih in plesnih nastopov do humorističnih skečev in prikazov posebnih spretnosti. Vsi smo se ob nastopih zelo zabavali in se nasmejali. Prireditev je bila čudovit način, da smo zaključili naš dan in celoten teden v šoli v naravi.
Prav vsi smo uživali.

3. dan
 Vreme nam je bilo  najkonjeno tudi tretji dan šole v naravi. Celoten dan smo uživali v raznolikih dejavnostih, ki so bile pripravljene za nas. Dopoldne smo izkoristili mirno morje. Po plavanju je sledil počitek ter kosilo. Kasneje smo se preizkusili v supanju.
Po uvodnih navodilih in predstavitvi varnostnih pravil smo se odpravili v vodo. Nekateri so se prvič srečali s to športno dejavnostjo, a so hitro osvojili osnove in uživali v supanju po mirnem morju.
Popoldne smo se posvetili nabiranju školjk. Sprehodili smo se po obali in raziskovali morsko obalo. Zbirali smo najlepše primerke školjk in jih kasneje uporabili pri ustvarjalnih delavnicah.
Dan smo zaključili s štafetnimi igrami, kjer smo se zabavali in tekmovali v različnih ekipnih igrah. Duh tekmovalnosti in sodelovanja je bil na vrhuncu, kar je še dodatno okrepilo naše prijateljske vezi.
Dan v Pacugu je bil resnično poseben in poln nepozabnih trenutkov.

2. dan
 Drugi dan našega bivanja v šoli v naravi v Pacugu je bil poln zanimivih dejavnosti in doživetij. Po zajtrku smo se  z ladjico odpeljali do mesta Piran, kjer smo raziskovali zgodovinske in kulturne znamenitosti tega slikovitega obmorskega mesta.
Naša prva aktivnost v Piranu je bila ogled mesta. Sprehodili smo se po ozkih uličicah in si ogledali znamenitosti, kot so Tartinijev trg, cerkev sv. Jurija.
Po ogledu mesta smo se posvetili umetniškemu ustvarjanju. Risali smo Benčanko, značilno beneško hišo, ki je tudi najlepša stavba v Piranu. Vsak učenec je narisal svojo različico te čudovite stavbe.
Po umetniškem delu smo se vrnili na ladjico in se zapeljali nazaj proti Pacugu. Med vožnjo smo občudovali obalo in uživali v morskih razgledih. Ogledali smo si tudi gojišče školjk.
Večer smo zaključili s športnimi igrami na prostem. Razdelili smo se v ekipe in se pomerili v različnih igrah. Bilo je veliko smeha, veselja in športnega duha. Igre so nas še bolj povezale in poskrbele za odlično vzdušje med učenci.
Dan je bil poln doživetij in novih izkušenj, ki jih ne bomo nikoli pozabili. Z veseljem pričakujemo naslednje dneve v šoli v naravi, saj nas čaka še veliko zanimivih aktivnosti in raziskovanj.

1. dan
 Četrtošolci smo včeraj varno prispeli v Pacug. Ko smo se spakirali nas je čakal preizkus plavanja, kjer so nas razdelili v skupine. Po plavanju je sledilo kosilo, ter zaslužen počitek. Seveda smo v šoli, zato nekaj pouka ni manjkalo. Vreme nam je naklonjeno, zato smo popoldne preživeli na plaži, kjer smo se učili pravilne tehnike plavanja, seveda pa nismo pozabili na igro. Večer smo zaključili s pohodom v Piran. Danes pa novim dogodivščinam nasproti.